sunnuntai 15. heinäkuuta 2012

Päätä seinään ja klops klops vaan

Ei tästä tuu yhtään mitään! Alkaa olee jo niin väsynyt et oon työpäivän lisäks sen pari tuntia hereillä päivän aikana.. Eli päivä menee niin että 7.30-15 oon töissä. Sitte ku töistä pääsen ni kello on jo lähemmäs puol neljä ja meen päikkäreille. Siitä sitte heräänki kello 20 paikkeilla.
Pari tuntia hereillä ja taas nukkumaan?

Alkaa jo rasittamaan tä ainainen väsymys... Oon kyllä saanu lääkäriajan varattua ens kuulle et josko selviäis mikä olis. Toivottavasti ainakin.
Täytyypi mennä siis ottamaan ihan perus verikokeet, jos ois vaikka jotain puutostilaa. En mä jaksa olla nykyään millään hereillä. Aina vaan ajatuksena mennä nukkumaan.. Silmissäki sumenee..

Eikä mulla ole unirytmi niinkään sekasin. Saan kuitenki nukuttua. Oon aina saanu vaik kui päiväl nukkuisinki. Nyt se on menny kuitenki liiallisuuksiin. Oon jo muutamaan kertaan nukkunu tässä töistä pommiin, vaikkei sitä oo pahemmin ikinä tapahtunu.

En ees herää herätyskelloihin, oli niitä sit useempi. Oon aina onnistunu laittaa ne pois. Enkä muista siitä yhtään mitään. Jos K on puhunu mulle sillon ku herätyskellot on soinu en muista sitäkään. Onneks se on jo tottunu kuitenki herättämään mua useempaan kertaan että todella tajuan mitä kello on.. ♥ Oon itekki alkanu jo huolestuu et mikä on..

Nyt taas tänään on pulssi ihmeen koholla ja koko ajan rinnassa semmonen ahdistava tunne. Eihän tä oo mikään kipupäiväkirja mut tuntuu et kaikki on vikana ja tekis mieli vaan jyskyttää päätä seinään jos vaiks kaikki lähtis.

--

Meijän Iinu on jo oppinut muutaman käskyn ja erityisesti tajuaa kieltokäskyn! Oon niin ylpeä siitä. On kyllä niin kiva kattoa kun koira kehittyy ja kiintyy entistä enemmän. Harmi vaan että niitä huonojakin päiviä on, nimittäin oli repiny toisesta sohvasta toisen tyynyn vaahtomuovit ulos - kahteen otteeseen.

Tuntuu että elukatki vaistoaa jotenki tän synkän ilman. Neki vaan nukkuu. Nyt oon pysyny ite hereillä jo tunnin! Kohta se taas iskee... (psst. taas on kuvat weheartit.com)

No, ku vaan tarpeeks tsemppaa ni pääsee taas huomenna töihin.. Adios ja hymyä naamalle :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti